Kuchnia- dodatki


 Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dodatki do kuchni. Każda rzecz, która jest na zdjęciach kosztowała mniej niż 10 zł. Nie trzeba wydawać majątku, aby nadać charakteru jakiemuś wnętrzu.




Chciałam aby kuchnia miała charakter śródziemnomorski. Aby kojarzyła się z wakacjami. Metamorfozę rozpoczęłam od zmiany podkładek. Są przezroczyste z motywem palm. Potem przypadkiem trafiłam na te cudne kubki. Nie są używane na co dzień, ale nie mogłam przejść obok nich obojętnie w sklepie.


Podkładki pod kubki zostały obrócone na drugą stronę, dzięki temu uzyskałam korek, który ładnie pasuje do podkładek.

Patrząc na kuchnię w dalszym ciągu czegoś mi brakowało. Brakowało więcej zieleni. Palmy nie wstawię, palmy nie mam też za oknem. Co w związku z tym? Najtańszym rozwiązaniem było zrobienie zielnika na parapecie. Metalowe osłonki zostały wyciągnięte z szafy i ujrzały tzw. światło dzienne. Obok zielnika postawiłam jeszcze jedną roślinkę przeniesioną z innego pokoju i gotowe.





I na koniec plakat motywujący :D Wakacje będą trwały cały rok :D Pozdrawiam


Komentarze

Popularne posty